Shayman Tostakay, Ka Atölye'de karanlık oda eğitmenliği yapıyor. Tostakay'ın çalışması geçmişe doğru bir bakış sunuyor. Köy yaşamı içindeki aile bağları ve hatıraların izini sürüyor. Her çocukluk anısında olduğu gibi mekansal detaylar değişiyor, insanlar eksiliyor ama bir şekilde izler devam ediyor ve bellekte geçmiş görüntüleri canlandırabiliyor.
Tostakay proje metninde şöyle diyor: "Çok değil, yerden 1.5 metre yükseklikteydim. Köydeki evin bahçesinde oynadığımız bir topumuz vardı. Gerçek futbol topu, plastik olanlarından değil. Kuzenler, akrabalar, eş dost hep beraber oynadık, vakit paylaştık onunla ama sonraki yaz gittiğimde nereye baktıysam köydeki evin bahçesinde bulamadım o gerçek futbol topunu. Artık yoktu. Ama şimdi fark ediyorum ki sadece top değil o bahçede olan birçok insan kayıp iç dünyamda ya da gerçekte. Artık sadece bir dikiz aynasından geriye baktığımda, nesneler üzerine kalan izlerde görebiliyorum o eski dostları ve samimiyetlerini."
Shayman Tostakay ismi, aslında geçmiş ve köken ile ilgili bir tanım ve sanatçının kullandığı rumuzu. Bu çalışma Tostakay için tamamlanmış olsa da, benzer çizgideki takibi devam ediyor, kendi deyişiyle ise ‘bu çukuru eşeliyor sadece…"